źródło: YouTube/SE

Przełom w sprawie lex anty-TVN? Tak. Znamy już bowiem decyzję KRRiT w sprawie przedłużenia koncesji stacji TVN24 na najbliższy czas, jak się okazuje nieokreślony. W oficjalnym komunikacie Rady czytamy, iż będzie ona niezależna „od wyników toczących się obecnie postępowań”.

Kwestia zmiany ustawy wydaje się być – przynajmniej częściowo – zamknięta, bowiem władze TVN dopięły swego. Po ogromnej burzy, podniesionej hasłami o wolnych mediach, obecnych m.in. podczas protestów przeciw głośnej zmianie w ustawie medialnej nastaje polityczno-medialny pokój?

Największa, opozycyjna do państwowego TVP, stacja może odetchnąć z ulgą, bowiem lex anty-TVN najwyraźniej staje się już terminem historycznym. A to za sprawą wydanego dziś komunikatu Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji.

CZYTAJ WIĘCEJ: TVN nie składa broni. Nagłówki strony głównej kipią od komentarzy

Jest zgoda KRRiT ws. koncesji TVN

Dziś, 30 sierpnia 2021 roku na oficjalnie stronie gov.pl pojawił komunikat Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji w sprawie koncesji stacji TVN24. Jak czytamy w komunikacie – decyzją przewodniczącego KRRiT Witolda Kołodziejskiego – stacja zostaje wpisana do do rejestru programów na mocy koncesji Discovery Communications Benelux B.V. Co więcej, a co bardzo ważne, w komunikacie zaznaczono także, iż decyzja ta jest niezależna od dalszych konsekwencji toczących się postępowań.

Przewodniczący KRRiT wysłał do operatorów telewizyjnych zgodę na wpis do rejestru programu „TVN24” na koncesji Discovery Communications Benelux B.V.

Spółka posiada łącznie 224 koncesje wydane przez holenderski organ regulacyjny (na programy skierowane na rynek holenderski i innych krajów europejskich), w tym 10 polskojęzycznych, innych niż TVN24.

Decyzja zapewnia ciągłość nadawania programu „TVN24” również po 26 września 2021 r., niezależnie od wyników toczących się obecnie postępowań.

Rejestracja będzie obowiązywać po dokonaniu przez operatorów opłaty za wpis do rejestru w wysokości 113 zł.

źródło: gov.pl

CZYTAJ TEŻ: Zespół Piersi oburzony medialnymi nagłówkami. Poszło o powiązania z Kukizem?

Zobacz również: